Eerste blogberichtje ooittt

5 oktober 2013 - Sydney, Australië

Dag twee achter de rug. Zijn gisteren rond 19 uur goed aangekomen, wel wat moe van de lange vliegreis. Die eerste nacht hebben we in het centrum van Sydney in een druk en ongezellig hostel overnacht...in een stapelbedje... (blijkbaar een foutje bij het boeken van een dubbele kamer:))

Vandaag zitten we in ons tweede hostel in Bondi Beach, zeer leuk hostel en leuke plaats. Vrijdag is de ontspanningsdag (lees drinkdag) van de Australiërs en dat konden we merken aan de andere hostelguests die ons probeerden te overtuigen en bijna verplichtten om mee wijn te drinken in hun kamer met andere zatte pitoes...

We hebben onze auto sinds vanmiddag. Echt een super auto!!!! Onze 4x4 ziet er in het echt nóg cooler uit, rijdt goed (al is het linksrijden en rechtszitten een andere zaak;)..), heeft een tent op het dak met een tweepersoonsmatras (super veel plaats), met allerlei zaken die handig en leuk zijn zoals een kookplaat met potten en pannen, stoelen, picknickdeken en petanqueballen, douche ... Foto's worden morgen op de blog gezet!

Onze tour zal er een beetje anders uitzien dan voorzien. Doordat het "wet season" is in de zomer, is het volgens meerdere mensen toch geen goed idee om rond januari het Noorden (bv. Darwin) te bezoeken. Het is daar enorm enorm warm (tot 50graden) waardoor het niet aangenaam zou zijn voor ons en we besloten hebben om het anders aan te pakken. Morgen geven we wat meer uitleg en details!

En we zullen morgen ook foto's uploaden van de auto en de tot nu toe (nog!) weinige dingen die we zijn tegengekomen tijdens onze eerste dag :)!

Groetjes,
Slaapwel,
No worries mate,

Char en Adri
X X X X X..

1. Mamsie:
    4 oktober 2013
    Haha, ik kan me alles levendig voorstellen... Leuk om te horen.
    En inderdaad, no worries mate... Take iT easy.... Je zal het rap gewoon worden! Super vriendelijke mensen, die aussies xxx
  2. Veerle:
    4 oktober 2013
    Dag Charlotte en lief :)
    jullie reis gaat precies de max zijn! Moest ik 20 jaar kunnen terugdraaien, ik deed hetzelfde!
    Geniet ervan met volle teugen... Ik ga af en toe de blog bekijken, want reisverhalen, daar ben ik zot van :)
    Groetjes
    Veerle (nicht van je mama...één van die vele van op 't familiefeest)
  3. Federica:
    5 oktober 2013
    ik ben benieuwd naar jullie nieuwe reisplan! en naar de foto's van dat rijdend hotel van jullie :)

X
  4. Papa:
  5. Tante Kaat:
    5 oktober 2013
    Liefste Adriano en Charlotte, we wensen jullie alle geluk op jullie avontuurlijke reis. Geniet er ten volle van! Be careful ;-)
    Groetjes ook van oom Paul
  6. Mimi:
    5 oktober 2013
    Leuk van nu al nieuws te hebben.
    Verder nog een goede reis en tot later bericht.

Mimi en opa
  7. Jeannine:
    5 oktober 2013
    wat ben ik blij dat ik nu alles kan volgen op de pc
    veel reisplezier ik denk aan jullie hoor dikke kus
  8. Papa:
    6 oktober 2013
    Vroem vroem centjes op de rekening
  9. Snauwie:
    6 oktober 2013
    genieeeeeeett!!
    en neem die auto mee naar belgiëee
  10. Opa.:
    7 oktober 2013
    't Ziet er goed uit, eerst nog wat acclimatiseren en vooruit maar.
    Benieuwd naar de foto's en het verder verloop :-)
    Zoen Opa
  11. Jeannine:
    8 oktober 2013
    ik hoop dat alles daar goed is en zal blij zijn weer eens iets te lezen xxxxx
  12. Base:
    8 oktober 2013
    Geniet er ten volle van jongelui! Kijk reeds uit naar een volgend bericht van jullie :-) grtz